Can"t find it? Try Searching the entire web with:

Google
 

Wednesday, May 23, 2007

PLAN B

MY-EMPAY ONLINE RESOURCE

PLAN B

PLAN B (AUTOPLACEMENT)

Pendapatan anda di dalam program Em-Pay ini bergantung kepada berapa unit @ lot anda beli untuk memulakan perniagaan ini. Ini adalah carta syarikat dan bukan carta peribadi anda. Kesemua ini akan dilakukan oleh komputer dan anda tidak perlu mencari ahli baru atau berbuat apa-apa pun untuk mendapat keuntungan ini.
EM-PAY ada satu program yang dinamakan AUTO PLACEMENT (sila rujuk jadual) dimana melalui program ini secara automatik ahli-ahli akan disusun dalam bentuk susunan force matrix gandaan dua sehingga 15 level dari bilangan ahli yang berdaftar dari seluruh dunia
Dalam EMPAY kiraan Plan B dibuat 2 kali sebulan iaitu pada 15hb dan 31hb setiap bulan . Ia bergantung pada tarikh kita menjadi ahli .

1) Kiraan pd 15 hb – Ia melibatkan placing daripada 1-15hb setiap bulan CTH ..Sekiranya anda menjadi ahli pada 1-1-2007.Mengikut scenario sekarang , biasanya placing dalam Geneology plan B anda akan diletakkan pada 1-2-2007 cthnya. Tetapi nilai plan B tersebut akan hanya dimasukkn dalam E-Wallet selepas kiraan pada 15hb .Biasanya ia akan msuk dalam wallet andapd 17-25hb.(berdasarkan scenario hari ini )

2) Kiraan pd 31 hb – Ia melibatkan placing daripada 16-31hb setiap bulan
Sekiranya anda menjadi ahli pada 31-12-2006.Mengikut scenario sekarang , biasanya placing dalam Geneology plan B anda akan diletakkan pada 31-1-2007 cthnya. Tetapi nilai plan B tersebut akan hanya dimasukkn dalam E-Wallet selepas kiraan pada 31hb .Biasanya ia akan msuk dalam wallet anda pd 1-10hb.(berdasarkan scenario hari ini )

Most Recent Posts
PLAN B
PLAN A
Plan Pendapatan EMPAY
Pengalamanku
Hello world!

No comments:

free rss feed

AddThis Feed Button

free bookmark

AddThis Social Bookmark Button
 
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments  instantly. Sulit.com.ph - Buy and Sell  Philippines (Free Classified Ads) Free online advertising